Principele Radu: Vreau sa regandesc Institutia Prezidentiala, care trebuie sa devina echidistanta si depolitizata

"Vreau sa regandesc Institutia Prezidentiala. Nu vreau sa modific sistemul, vreau doar sa schimb perceptia asupra varfului sistemului, vreau sa modific Institutia Prezidentiala, care trebuie sa devina echidistanta si depolitizata", a afirmat principele Radu in cadrul unei editii speciale la Realitatea TV.

"Nu cred ca actualul presedinte Basescu face ceva gresit, numai ca face altceva si anume face politica. Constitutia Romaniei spune clar ca presedintele Romaniei este reprezentantul tuturor romanilor si garantul libertatilor. Numai aceste elemente iti da suficient de lucru timp de 5 ani fara a mai avea timp sa te implici si in politica", a spus principele Radu al Romaniei. Principele Radu a facut precizari legate si de echipa sa de campanie. "Oamenii care imi sunt alaturi, imi sunt alaturi din devotament, nu din cauza unor criterii materiale. Oamenii care imi sunt alaturi, imi sunt alaturi pentru ca si ei cred in principiile in care cred si eu si au sperante", a afirmat principele Radu.


Nu se simte descurajat de umorul presedintelui Traian Basescu


"Romania profunda nu a fost interesata de glume, de divertisment. 61% din romani nu au participat la vot, pentru ca oamenilor le place divertismentul, dar asta nu inseamna ca il si cumpara", a spus principele Radu. "Eu am avut salariul de 4300 de lei pe luna, iar suma care s-a vehiculat este o suma generala pe 7 ani care include si cheltuieli administrative. Mai mult, excursiile exotice care mi s-au imputat, cum ar fi excursia la Polul Nord, au avut loc intr-un context diplomatic, iar excuria a fost platita de Patriarhia Ecumenica.

E trist ca in Romania nu mai are pret cuvantul de onoare", a explicat principele Radu.

Am certificat de la CNSAS din 2006 in care se arata ca nu am colaborat cu Securitatea


"Eu am un certificat din partea CNSAS din 2006 unde se arata ca nu am colaborat pe Securitatea. Eu nu am vrut sa il arat pentru ca am considerat ca nu este nevoie, dar daca vreti il puteti citi pe site-ul opritiminciunile.ro", a afirmat principele Radu.

Regele Mihai va oferi un mesaj public miercuri, 23 aprilie, mesaj legat de candidatura mea


"Regele Mihai nu a vorbit pana acum public de candidatura mea pentru ca a fost Saptamana Mare si pentru ca nu a vrut sa ma eclipseze. Va face acest lucru miercuri, 23 aprilie, tocmai de ziua Sfantului Gheorghe", a dezvaluit Alteta sa, principele Radu.

Despre actualul brand de tara: Nu mi se pare o alegere inspirata


"Nu mi se pare inspirata alegerea actualului brand de tara, pentru ca asta arata vulnerabilitate, arata o tara instabila in care lucrurile s-ar putea schimba la fiecare secunda. Pentru a avea un brand reusit trebuie sa avem o institutie care sa-l managerieze si o infrastructura bine pusa la punct, iar Romania sta prost la ambele", a declarat principele Radu.

sursa: Ziua

Un comentariu:

  1. sunt de acord si sustin candidatura Principelui Radu. cred ca este un om care nu este patat de politica romaneasca si asta cred ca spune multe. este un membru al casei regale, de aici intelegem ca nu e un oricine, e un om cu o cultura aleasa si cu ONOARE. merita votat! bogdanel4@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.