In tinerete, regina Ana a vandut flori artificiale intr-un magazin din New York



Regina Ana, sotia regele Mihai I, a povestit, sambata seara, la TVR, intamplari inedite din viata sa si a sotului sau, legate de momentul in care l-a cunoscut, de viata sa ca vanzatoare de panglici si flori artificiale intr-un mare magazin din New York sau de credinta sa in fantome.
Regina Ana a acordat TVR un interviu, acesta avand un caracter inedit, intrucat este primul interviu de acest gen pe care il acorda. Interviul a fost realizat de Eugenia Voda, la Palatul Elisabeta, si transmis sambata seara in emisiunea "Profesionistii".
Regina a povestit ca a studiat pictura la Paris, dar s-a oprit pentru ca a trebuit sa lucreze.
Ea a aratat ca, atunci cand avea 19 sau 20 de ani si inca nu il cunostea pe regele Mihai a lucrat ca vanzatoare de panglici si flori artificiale intr-un mare magazin din New York.
Ea a povestit, totodata, ca a fost inrolata, ca voluntar, in al Doilea Razboi Mondial, unde a avut mai intai gradul de caporal, apoi a avansat la gradul de locotenent. "Am stat pe front aproape doi ani si jumatate. Toti fratii mei au fost pe front: Jaques a fost aviator in Norvegia, Michel a fost parasutist si Andre a fost in Irish Guards. Toti am fost inrolati in armata, toti voluntari. Tata a facut si razboiul din Finlanda ca voluntar", a adaugat ea.
Regina Ana a Romaniei a povestit, totodata, si amintirile sale legate de momentul in care l-a vazut prima data pe regele Mihai. "Varul meu, Jean de Luxemborg, dadea un dineau la ambasada Luxemburg-ului de la Londra. Mama si fratii mei erau deja acolo, la Hotel Claridge's. M-am dus la apartamentul unde stiam ca erau ai mei. Acolo, in picioare, era un tanar in uniforma. Cum nu am iesit de mult timp din armata, in loc sa fac o reverenta, am luat pozitie de drepti. Si l-am salutat lovind calcaiele, ca un soldat. M-am simtit atat de umilita de mine insami incat am iesit imediat ca sa merg la verisoarele mele, care erau la alt etaj", a spus regina. Ea a aratat ca, dupa acest episod, a mers cu regele la cinema si i-a aratat cum "se traieste simplu", invatandu-l cum sa procedeze pentru a-si cumpara bilete sau pentru a plati un taxi. "Dupa asta am mers la cinema impreuna. Regele nu stia cum se sta la coada la un cinematograf, cum se plateste. Fratele meu Michel si cu mine l-am invatat cum se traieste simplu, nu intr-un palat. Asa a aflat cum se sta la coada, cum se plateste la un magazin, cum se cumpara bilete la cinema. Era amuzant, nu stia nici cum se plateste taxiul", a povestit regina.

from: http://www.realitatearomaneasca.ro/content.php?c=articole&id_categorie=8&articol_id=8706&article=in+tinerete+regina+ana+a+vandut+flori+artificiale+intr-un+magazin+din+new+york

Niciun comentariu

Un produs Blogger.