Principele Radu despre lansarea de carte de la Bookfest si emisiunea 3x3 de la Realitatea TV


Astazi, la Bucuresti, Principesa Margareta si cu mine am luat parte la lansarea volumului meu de dialoguri, intitulat “Altfel”, la Târgul de Carte “Bookfest”. Am avut placerea de a revedea pe profesorul Andrei Brezianu, care a semnat prefata volumului. A stat alaturi de noi Nicolae Dragusin, co-autorul cartii.

DSCN3260

Am fost placut impresionat de numarul atât de mare de participanti la lansare. De obicei, in spatiile târgului, altfel plin de vizitatori, lansarile se bucura rar de prezenta multor participanti.

Altfel-nou4

Tot astazi, la ora 16, am fost invitatul domnului Stelian Tanase la emisiunea 3×3, la Realitatea TV. Ne-a stat alaturi ziaristul George Stanca. Este pentru a doua oara in ultimele zece zile când Realitatea TV ma invita in studiourile ei. In rest, televiziunile cu acoperire nationala, inclusiv cea publica, au pus un zid inalt intre mine si ele.

Emisiunea 3×3 se poate viziona pe internet, la adresa:

http://www.realitatea.net/emisiuni/3-x-3_23962_82387.html

Spre seara, voi posta pagina de jurnal a vizitei la Rovinari si la Craiova, incheiata aseara, târziu.

Impreuna cu Principesa Margareta, mâine incep o vizita de trei zile in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, prima de la anuntarea candidaturii la Presedintia României.

Romania Altfel



, ,

Niciun comentariu

Un produs Blogger.