VIDEO Dan Puric - Majestatea îţi dă o verticală

7 comentarii:

  1. Ce sa mai comentez?Nu mai poti comenta nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai trist este ca noi ronanii nu cred ca mai putem reveni la normalitate,la comportamentul firesc dupa ce ne-am balacit in mocirla comunismului si continuam sa ne complacem in mentalitati mizerabile,indecenta,vulgaritate...


    RăspundețiȘtergere
  3. Fara regi, fara Casa Regala a Romaniei, Romania nu ar fi existat, pur si simplu! Am fi fost doar o halca de carne rupta de toti hamesitii estului sau vestului. Daca am mai fi fost.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara CASA REGALA nu am fi fost nimic.In timpul lor ne-am castigat independenta si ne-am dezvoltat ca natie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Norocul nostru,al romanilor,este ca Regele Mihai iubeste Romania si pe romani de mii de ori mai mult decat iubesc romanii propria tara

    RăspundețiȘtergere
  6. Nimic fara Dumnezeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Asdta spune tot. Este o vorba in popor pt. cei rataciti, ....Nu arte niciun Dumnezeu !
    Asta i tot !

    RăspundețiȘtergere
  7. nimic fara Dumnezeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.