Principele Radu: "Băutura mea preferată este laptele"

Într-un interviu acordat pentru tashy.ro, Principele Radu a afirmat că băutura lui preferată este laptele. El a mai spus că îi plac pastele italiene, sarmalele, salata de vinete si ochiurile. În tinereţe, Principele Radu asculta Abba, Beatles, Pink Floyd sau Queen şi actorii lui preferaţi sunt Robert De Niro si Meryl Streep.
Radu a recunoscut că la fel de mult îi place şi Angelina Jolie. La capitolul filme, Principele Radu a menţionat “Once Upon A Time in America”, “All That Jazz”, “Cabaret”, “Some Like It Hot”, “Taxi Driver”.

Citeşte mai jos interviul publicat pe tashy.ro:

image

Din ce in ce mai multa lume incepe sa-l cunoasca pe Principele Radu ca si candidat, dar, tot la fel de multa lume tine mortis sa-l cunoasca pe … omul Radu Duda. De aceea, am alocat acest spatiu pentru un interviu cu ASR Principele Radu al Romaniei, cu intrebari mai putin formale, mai putin specializate, dar cu intrebari mai … casual, mai personale. Sper sa va placa!

Interviu cu “omul” Radu Duda

Tashy: Multi avem vise frumoase cand suntem mici. Multi ne dorim sa ajungem doctori, avocati, economisti, actori, jurnalisti etc. Dumneavoastra ce v-ati dorit sa deveniti cand erati mic?

Principele Radu: Mi-am dorit sa fiu actor.

Tashy: Care a fost cea frumoasa zi din copilaria dumneavoastra? Dar cea mai urata zi?

Principele Radu: O zi frumoasa a fost când am primit o bicicleta de la bunicul meu si alta când am primit un mare urs polar, din plus, de la tatal meu. Zile urâte erau cele in care eram obligat sa merg la scoala de muzica, la lectiile de pian.

Tashy: Care a fost “eroul” copilariei dumneavoastra? Care a fost lucrul care v-a placut cel mai mult la el? Ati incercat vreodata in viata sa copiati modelul unei personalitati?

Principele Radu: Bunicul meu patern a fost un om pe care l-am iubit si admirat. De asemenea, când eram copil aveam o mare admiratie pentru Mihai Eminescu.

Tashy: Ce muzica ascultati in copilarie? Dar acum? Care a fost artistul dumneavoastra preferat?

Principele Radu: In copilarie nu am ascultat muzica. Am inceput sa ascult muzica in adolescenta si muzicienii mei preferati au fost Abba, Beatles, Pink Floyd, Queen, apoi mai târziu Seal, Don McLean, Tina Turner. De asemenea, imi plac compozitorii Puccini, Grieg si Enescu.

Tashy: Care este filmul dumneavoastra favorit? Care a fost actorul pe care l-ati apreciat cel mai mult?

Principele Radu: Numeroase sunt filmele care mi-au placut: “Once Upon A Time in America”, “All That Jazz”, “Cabaret”, “Some Like It Hot”, “Taxi Driver”, dar si unele filme recente. Actorii cei mai buni, dupa mine, sunt Robert De Niro si Meryl Streep. Dar imi plac mult si Marcello Mastroianni, Anna Magnani, Annnie Girardot, Marilyn Monroe, Marlon Brando, Brad Pitt sau Angelina Jolie.

Tashy: Care este mancare dumneavoastra favorita? Dar bautura dumneavoastra favorita?

Principele Radu: Cel mai mult imi plac pastele italiene, sarmalele, salata de vinete si ochiurile. Bautura mea preferata este laptele.

Tashy: Care este cartea dumneavoastra favorita? V-ati ghidat sau ghida viata dupa o poveste frumoasa citita intr-o carte?

Principele Radu: Da. Cartea mea preferata este “Noua povestiri” de J.D. Salinger si ma ghidez dupa ea de câte ori constat ca lumea se sinucide vesel.

Tashy: Aveti un motto? Care este principiul dumneavoastra dupa care va ghidati in viata?

Principele Radu: Motto-ul meu este inscriptia de pe Ordinul Carol I, adevaratul Ordin National al României: “Prin noi insine”!

Tashy: Ce credeti despre tineretul din ziua de azi? Sunt pe drumul cel bun?

Principele Radu: Tinerii sunt intotdeauna pe drumul cel bun. De aceea omenirea merge mai departe.

Tashy: Ar trebui tinerii sa se implice mai mult in viata publica? Ce ii indemnati pe tineri sa faca concret? Ce tip de atitudine ar trebui sa adopte?

Principele Radu: Sa faca exact ceea ce fac. Atâta vreme cât sunt tineri, totul este in ordine. Problema este atunci când anii se asaza peste noi. Atunci devenim rinoceri.

Tashy: Sloganul dumneavoastra, daca ii pot spune asa, este “Romania altfel”. Altfel pentru cine? In ce sens altfel?

Principele Radu: Altfel decât este ea azi. Adica o Românie natiune, nu o Românie Mall. O Românie cu un Stat, nu cu clanuri. O Românie altfel decât acum, adica mândra, profesionista, cu instinct al binelui.

Multumim Alteta pentru timpul acordat!

http://www.tashy.ro/interviu-cu-omul-radu-duda/

Niciun comentariu

Un produs Blogger.