OPINII: Casa Regala- o alta dezamagire made in Romanie


Au trecut aproape 2 luni de cand nu am mai avut acces la internet. Am trecut printr-o perioada grea de sanatate, printr-o operatie a iubitului meu si o complicatie a mea si, abia acum imi revin. Astazi mi-am verificat insa e-mailurile si cele cateva bloguri si site-uri pe care le consider demne de a fi citite. Si stupoare!!! Am descoperit ca Alteta Sa Regala Principele Radu al Romaniei si-a retras candidatura din cursa pentru Presedintia Romaniei. Si brusc mi s-au umplut ochii de lacrimi. Sunt socata, ma simt tradata, pustiita si... scarbita. Consider ca ceea ce Radu Duda a facut nu merita iertat. A facut de ras renumele Casei Regale si, mai presus de asta, a dezamagit niste oameni care credeau in el. Si, daca i s-ar putea ierta ca a dezamagit trei batrane de 80 ani si inca 10 doamne teatrofile de 50 ani, nu ar trebui sa-i iertam niciodata faptul ca a tradat niste copii, suflete pure ce credeau cu toata forta lor in el. Personal, am investit toate sperantele mele de-o Romanie mai buna, in Alteta Sa si m-am rugat din tot sufletul sa ajunga la Cotroceni, sa schimbe tara asta mizera din punct de vedere politic si sa salveze imaginea externa a tarii. Insa Alteta Sa se pare ca n-a dat doi bani pe sperantele noastre si s-a hotarat sa joace prost rolul unei victime. Consider ca aceasta postura este una extrem de rusinoasa pentru un principe. Alteta, cu tot respectul, imi permit, ca un cetatean ce a crezut in dumneavoastra sa va fac cateva invitatii:
1. Cititi IL PRINCIPE, cartea lui Niccolo Machiavelli ce reprezinta baza tuturor politicilor contemporane. Veti invata astfel ca un adevarat lider conduce fara sa se teama de nimic. Veti descoperi ca si impotriva marilor eroi au stat oameni insa ei au crezut, au continuat sa lupte, au schimbat ceva si au ramas in istorie. Nicio mare victorie nu se obtine fara durere si sacrificii.
2. Nu va mai pretindeti mai bun decat celelalte nume politice romanesti caci nu sunteti cu absolut nimic. Singurul lucru care va deosebeste este educatia si acesta nu este meritul dumneavoastra. Probabil ca orice om politic, daca ar fi avut NOROCUL de a fi luat de barbat de Alteta Sa Principesa Margareta a Romaniei si educat in imediata apropiere a Reginei Ana, ar fi deprins din bunul simt si limbajul ales pe care aceste doua femei absolut minunate il au, din eticheta Casei Regale insasi. Consider, de asemenea, ca sunteti chiar mai rau decat ceilalti candidati pentru ca, spre deosebire de ei, dumneavoastra ati strans bani de campanie prin donatie publica, deci ne-ati inselat pentru a va umple contul, desigur asta spus intr-un limbaj mai vulgar. De aceea, nu in ultimul rand, va rog, in mod public, sa puneti pe blogul personal, o copie a extrasului de cont la acest moment, iar apoi, am sa va rog sa ne tineti la curent, prin acelasi mijloc, cu modul in care acei bani sunt utilizati. Nu de alta, dar noi, oamenii de rand, am pus bani in acel cont crezand in cuvintele dumneavoastra goale si in promisiunea ca ne veti ajuta sa schimbam Romania. Imi pare rau ca a trebuit sa ma dezamagiti, imi pare rau ca ati dat respectul meu pe un gust amar si o mare dezamagire, imi pare rau ca nu va cunoasteti istoria si ca ii dati dreptate lui Winston Churchill, repetand-o.(nr. "Un popor care nu isi cunoaste istoria, este condamnat sa o repete.") Imi pare rau ca nu faceti altceva decat sa repetati greselile Regelui Mihai care, neavand stofa de lider politic, a abdicat si a fugit la amenintarile comunistilor. In final, nu imi mai ramane decat sa va spun un singur lucru: Consider ca inainte de a demara o actiune, ar trebui sa va puneti urmatoarea intrebare <<"La ce sunt eu dispus sa renunt pentru a infaptui acest ideal?">>. Si, daca raspunsul nu este "la absolut orice", ar fi mai bine, pentru imaginea dumneavoastra, sa nu va mai luati angajamente pe care nu le puteti respecta. Sa stiti ca nu este usor sa fii lider politic, nu este deloc usor sa fii cineva pentru istoria unei tari. Luati exemplu de la Mihai Viteazul, Stefan cel Mare, Mircea cel Batran si, pana la urma, de la inceputuri, de la Decebal. Toti acesti oameni in fata ale caroror morminte ni se cutremura intreaga fiinta, si-au dat pana si viata pentru tara lor. Dumneavoastra nu ati fost dispus sa sacrificati nimic si nu ati avut taria necesara de a lupta pana la capat. Mi-e mila pentru acest lucru. Lasati in urma dumneavoastra o mare durere in sufletele noastre, ale tinerilor care am crezut intr-un ideal comun. Pacat ca ne-ati demonstrat ca nu meritati sa luptam alaturi. Pacat ca ne-ati lasta singuri. Ma intreb: Oare mai aveti puterea de a ne privi in ochi???

Sursa: http://aianadinu.blogspot.com/2009/09/casa-regala-o-alta-dezamagire-made-in.html

Un comentariu:

Un produs Blogger.