Guvernul Boc are un ministru monarhist


Este vorba despre Ministrul Culturii, Theodor Paleologu. Tanarul intelectual a declarat pentru revista Lumea credintei ca este adeptul monarhiei.

"Vocea inimii imi spune monarhie... Regret insa ca nu am trait o restauratie a monarhiei constitutionale, cu Regele Mihai in frunte. Atunci si Romania ar fi avut un statut mult mai bun... ", a afirmat Theodor Paleologu.

Theodor Paleologu s-a nascut in 1973 in Bucuresti si a crescut in mijlocul grupului de intelectuali din jurul tatalui sau, cunoscutul scriitor, senator PNL si ambasador Alexandru Paleologu. Familia sa este stabilita in acelasi cartier al Capitalei inca din secolul XVIII, de unde si numele strazii Paleologu care, in mod simbolic, leaga bulevardul Carol de bulevardul Coposu.

A studiat la liceul german din Bucuresti si, dupa 1990, s-a specializat in stiinte politice si filozofie la Sorbona si Ecole Normale Superieure din Paris, obtinand un doctorat (2001) in studii politice la Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales si la Universitatea din Munchen.

A predat la universitati din Europa si Statele Unite si a ocupat postul de ambasador al Romaniei in Danemarca si Islanda intre anii 2005 si 2008.

In 2007 conducerea PNL sustinea ca acesta se apropie cel mai mult de portretul "ministrului ideal": tanar, cunoscut si cu un trecut "curat".

Apropo, ministrul PDL-ist cenzureaza anumite comentarii de pe blogul sau - http://www.paleologu.ro/blog/. "... nu am de gind sa public toate comentariile care sosesc pe blogul meu. Sint, oricum, destul de liberal in acceptarea comentariilor, dar am si eu criteriile mele (lungime, limbaj, atitudine etc.). Sint destule forumuri si bloguri care publica orice", precizeaza Theodor Paleologu.


http://todoran.blogspot.com/2009/01/guvernul-boc-are-un-ministru-monarhist.html

Niciun comentariu

Un produs Blogger.