Prinţesa Margareta vorbea cu fantomele în copilărie

Prinţesa Margareta vorbea cu fantomele în copilărie

Prinţesa Margareta, cea mai mare dintre fiicele Regelui Mihai şi moştenitoarea acestuia la istoricul Tron al României, împlineşte mâine vârsta de 63 de ani. Dar cum şi regii sau prinţesele au fost copii, prezentăm un episod mai puţin cunoscut din copilăria Principesei, aşa cum a fost el relatat în cartea autobiografică a Reginei Ana, mama prinţesei, “Un război, un exil, o viaţă”. În capitolul respectiv se vorbeşte despre împrietenirea Margaretei cu o fantomă feminină care bântuia reşedinţa din Anglia în care familia regală stătea în acel moment.

Întâmplarea a avut loc pe vremea în care Regele Mihai şi soţia lui, Regina Ana, locuiau în Bramshill, comitatul Brockett, din Anglia, ocupând cu chirie un apartament în cadrul uriaşei locuinţe, veche de sute de ani, al cărei proprietar era un nobil britanic, Lord Brockett. Erau anii 1951-1952, iar cuplul regal avea în acel moment doar două dintre cele cinci fete care li s-au născut: Margareta (1949) şi Elena (1950).

“Această casă cu aparenţă atât de liniştită şi de confortabilă avea să ne facă surprize destul de mari, mai ales seara şi noaptea”, consemnează Regina Ana în cartea sa, “Un război, un exil, o viaţă”. Apoi, oferă detaliile straniului eveniment.

A fost denumită «Doamna Albă»

“Am urcat, ca de obicei, în camera copiilor să le ducem ceştile cu «Horlicks», o băutură făcută din lapte cald, în care topeam o delicioasă pudră de vanilie. După ce ne-au spus noapte- bună, Margareta ne-a mărturisit că este fericită că «Doamna Albă» şi-a regăsit copiii. Noi am crezut că este vorba de ponei (mama poneilor era într- adevăr albă) şi că Margareta inventase această poveste în nerăbdărea ei de a vedea căluţii”. Situaţia se complică însă în momentul în care Regina Ana citeşte, după câteva zile, o carte despre istoria domeniului unde locuiau.

“Mi-a atras atenţia povestea unei doamne în alb care locuise în această casă cu mulţi ani în urmă şi care- şi pierduse copiii. Am făcut imediat legătura cu povestea Margaretei, pe care o credeam legată de ponei, şi am rămas înmărmurită: Margareta nu ştia să citească. Astfel am aflat cu stupoare, punându-i întrebări suplimentare (...), că o doamnă îmbrăcată în alb venea să o viziteze în fiecare noapte sau dimineaţa foarte devreme şi-i spunea ce fericită este că noi ne-am mutat la Bramshill, fiindcă astfel casa era din nou plină de copii”, îşi aminteşte Regina Ana.

“Margareta o numise «Doamna Albă». Nu venea niciodată la noi, ci numai la Margareta, fiindcă îşi pierduse propriii copii şi iubea mult prezenţa altora în casă. Noi nu am văzut-o niciodată, dar (...) regele şi mama lui (n.r. - Regina Elena) au simţit de câteva ori parfumul de lăcrămioare pe care Margareta îl descria mereu în poveştile ei”, mai scrie mama Prinţesei în volumul de memorii.

Regina Ana a văzut spectrul unui fost proprietar al casei

Dar nu doar “Doamna Albă” şi-a simţit prezenţa ca fantomă în casa din Anglia. Regina Ana însăşi a avut parte de o întâlnire cu fantoma unui bărbat. “Într-o seară n-am putut intra în dormitor. Simţeam că se află în dormitorul nostru o prezenţă masculină foarte rea. Am aflat pe urmă (...) că era vorba de fantoma lui sir John Coope, un domn ce posedase casa înaintea bătrânului domn Brockett”. Într-o seară, doica i-a chemat pe părinţi în dormitorul Elenei. “Îmi amintesc de căminul din camera Elenei, fiindcă alături de el l-am văzut pentru prima oară pe sir John Coope, aşezat. Stătea cu faţa întoarsă spre mine şi m-a privit cu o răceală care m-a împins afară din cameră”, notează Regina în cartea ei.

Gabriel Peneş / libertatea.ro

Un comentariu:

  1. Din cate am citit spiritele bune miroase frumos, deci doamna in alb erea un spirit bun .Unii au vedere astrala si pot vedea in alte dimensiuni altii simt numai mirosuri sau atingeri sa senzatie de cald sau rece sau un sentiment ce este in afara celui ce ar avea o adevarata cauza .Personal simt senzatie de rece de cald sau mirosuri sau un sentiment fara o motivatie reala dar de cele mai multe ori sunt generate de o persoana vie un fel de avertisment a ceace se va intampla .Eu nu sunt mirata deloc am citit multe in materie .Ceace ma mira este fregventa castelelor batuite in Anglia trebuie sa fie o explicatie pe care eu nu o cunosc .Am mai citit ca acolo unde au avut loc morti violente actidente crime etc.acolo apar fantomele celor decedati .Fantoma este corpul energetic care s-a desprins de corpul fizic violent si care nu se dezintegreaza In mod normal corpul energetic se dezintegreaza la 40 de zile de la moartea corpului fizic dar in caz de morti violente el ramane si bantue asa se explica si locurile asa zise rele unde se petrec mereu acidente au energia negativa impregnate in ele . Anca-Despina Georgescu .

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.