noua familie regală

Toată tetavura cu puştiul PDList care a comis les-majestatea de a o ataca pe Elena Băsescu mă face să-mi imaginez următoarea poveste:
Mai ţineţi minte cum, în anii 90, multă lume cocheta cu ideea monarhiei, singurul impediment fiind că Regele Mihai era prea bătrîn? Acum ne-am putea transforma în monarhie prin simpla înscăunare a lui Băsescu. Numele lui ar putea fi Traian Întîiul de Basarabi (ar fi cam dificil să roializezi numele Băsescu, right?). E iubit de bobor, e tînăr, în putere, românii au nevoie de un lider puternic şi carismatic, ca să nu mai vorbim de argumentul estetic - coroana i-ar putea acoperi perfect chelia. Regine Maria am mai cunoscut, n-ar mai fi o noutate. PDL a făcut deja pasul la dreapta, pînă la roialism nu mai e chiar atît de mult. Oamenii politici oricum şi-au cumpărat atîtea terenuri încît şi-ar putea confecţiona titluri de duci şi/sau baronese (ce, Elena de Voluntari nu sună bine?)

S-ar bucura şi tabloidele, care ar putea face titluri precum “Prinţesa Elena şi-a cumpărat caleaşcă 4×4!”. Plus scandalurile aferente legate de exemplu de o oarecare cădere în dizgraţie a Prinţesei Ioana, delfina (şi nu mă refer la talia ei), în urma căsătoriei cu un menestrel şi a divorţului ulterior, urmată de exilarea ei ca notar într-un oraş obscur. Sau legătura mezinei, Prinţesa Elena cu un fiu de baron ostil Regelui.
Mie îmi pare rău sincer de Bodo - ar fi fost şi el Prinţ Consort odată ce Prinţesa Ioana ajungea pe tron. Păcat, tare păcat.


from: http://cynicalali.ro/blog/2008/02/17/noua-familie-regala/

Niciun comentariu

Un produs Blogger.