Prinţul Charles: Regele Mihai este o lumină de speranţă în întuneric pentru români

Prinţul Charles al Marii Britanii spunea în urmă cu zece ani despre Regele Mihai I al României că acesta este "o lumină de speranţă în întuneric" pentru români. Iată cuvintele prinţului Charles incluse în prefeţa unui album editat cu ocazia celor 80 de ani împliniţi de Mihai I al României:

“Pare un lucru extraordinar ca Mihai implineste varsta de optzeci de ani!

Pentru ca il cunosc de la inceputul vietii mele – si pentru ca l-am vazut la, practic, toate sarbatorile familiei noastre de la Incoronarea mamei incoace – cred ca am o mica idee despre ceea ce a trebuit sa indure de-a lungul vietii sale.

Inima mea se sfasie pentru Mihai si Ana cand stiu prin ce teribile incercari si necazuri au trebuit sa treaca.

Inima mea a suferit, de asemenea, pentru romani, ale caror vieti, traditii si bunastare au fost brutal sfaramate pentru un numar de ani.

In fata acestor orori si alienari de neinteles, Mihai nu s-a lasat niciodata cuprins de amaraciune sau de razbunare. El si-a pastrat intotdeauna umanitatea sa de om de stat, valorile lui de civilizatie si linistea sa intelegatoare. El a ramas, pentru multi romani, o lumina de speranta in intuneric si conationalii lui pot acum, in sfarsit, sa vada adevarul care a fost innegurat atatia ani de minciuni si propaganda.

Fii binecuvantat, Mihai, si la multi ani!

Cu drag, varul tau,
Charles”

tolo.ro

Niciun comentariu

Un produs Blogger.