Regele Mihai ar putea fi supus unui test ADN pentru a se dovedi dacă are sau nu un fiu

Dieter Stanzeleit
Regele Mihai va fi audiat de instanţă pentru a se stabili dacă este tatăl natural al lui Dieter Stanzeleit. 
În vârstă de 71 de ani, Dieter Stanzeleit se zbate de câţiva ani să afle dacă este fiul natural al Regelui.
O instanţă din Germania a cerut chiar ca Majestatea Sa să dea o probă de salivă pentru a se stabili dacă are un fiu nerecunoscut până acum. 

Regele Mihai I, în vârstă de 89 de ani, va fi citat pe data de 20 aprilie 2011 la Judecătoria Sector 1 pentru a da o declaraţie oficială într-un posibil proces de paternitate, informează ziarul Naţional. Dieter Stanzeleit, cetăţean german, care susţine că este fiul Regelui Mihai, s-a adresat justiţiei germane care cere acum autorităţilor române să-l audieze pe Mihai I cu privire la acest subiect. Instanţa germană ar cere ca Regele să dea şi o probă de salivă pentru a se face un test ADN.

Pe site-ul său, cetăţeanul german spune că are două nume Dieter Stanzeleit sau Nicolae Vasile de Alba Iulia, Prinţul Moştenitor al României. "Primul nume l-am primit la 5 ani după ce m-am născut, când o refugiată de cetăţenie germană mi-a dat numele fiului său în vârstă de şase luni care tocmai decedase, Dieter, evident, pentru siguranţa mea, deoarece în 1945, în Germania era încă război. Ca Nicolae Vasile am fost născut pe data de 28 noiembrie 1939 la Sinaia,  şi botezat în localitatea Carmen Sylva, numită acum Eforie Sud", scrie pe site-ul său Dieter Stanzeleit care susţine că este copilul Regelui Mihai I şi al unei englezoaice cu sânge albastru, o anume Nerissa Bowes Lyon.

"Tatăl meu, Mihai, a fost îndrăgostit de mama, Nerissa, şi chiar s-au căsătorit în 1939. Au trăit cinci ani împreună, dar, la sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial, eu şi mama am fost deportaţi în Germania. Mama a fost ucisă, fiindcă o considerau spion, iar pe mine m-a înfiat familia Stanzeleit", a povestit Dieter Stanzeleit pentru ziarul Naţional.

"Ulterior, în 1947, Regele Mihai I s-a amorezat de principesa Ana de Bourbon Parma şi s-a căsătorit cu aceasta în 1948 la Atena. „Nunta tatălui meu cu Regina Ana n-a fost recunoscută niciodată de Vatican, pentru că Mihai era deja căsătorit cu mama mea, Nerissa, de care n-a divorţat oficial“, mai spune Dieter.

Dieter Stanzeleit susţine că a căutat în arhivele naţionale ale României, Germaniei, Angliei şi Scoţiei, iar din documentele pe care le-a consultat rezultă 100% că filiaţia sa ar fi regală. Stanzeleit a deschis un proces de paternitate în Germania şi astfel s-a ajuns ca Regele Mihai să fie citat la Judecătoria sector 1.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.